Radogoszcz odprawa techniczna on-line ~ Okiem obiektywu

Radogoszcz odprawa techniczna on-line


W związku z tym, że nie zawsze wszyscy usłyszą istotne tematy poruszane na odprawie technicznej przed startem, postanowiliśmy publikować odprawę w wersji on-line. Powinno ułatwić to Państwu udział w zawodach, ale obowiązek obecności na odprawie na miejscu zawodów nadal istnieje.

PAKIET STARTOWY
Przy zapisach otrzymujecie mapę, koszulkę na mapę, kartę startową, pakiet zniżek od sponsorów, próbkę karmy RedMills, wodę. Karty startowe prosimy wypisać przed startem! Podajemy nazwisko, imię, drużynę. Dla ułatwienia można wpisać też kategorię. Wszyscy zapisani zawodnicy przez elektronicznezapisy.pl po przybyciu na metę otrzymają także specjalne medale.

TRASY
Jak zawsze trzy trasy, tym razem w dość płaskim terenie. Okolica jest dość odludna i mało uczęszczana, mimo to ścieżki i przecinki są dobrze utrzymane. Las jest tylko minimalnie pofałdowany, dukty szerokie i szybkie. Punkty nawigacyjne i kontrolne łatwe do odnalezienia, nie powinniście mieć większych problemów.

Trasa FITNESS o długości 10km, do zebrania punkty 1-7. Wszystkie w postaci lampionów znanych z poprzednich edycji. Punkty są  rozmieszczone na ścieżkach, granicach lasu i przecinkach. Do wszystkich punktów można dotrzeć ścieżkami, tylko jeden jest położony poza nimi, ale w charakterystycznych miejscach. Bez problemu da się trasę pokonać z wózkiem z dzieckiem. Mapa tym razem w formacie A4 w skali 1:20000.

Trasa MID - Najdłuższy wariant ma 20km. Uczestnicy mają do zebrania 14 punktów, z czego punkty 8-14 są lampionami na kartkach formatu A4 rozwieszonymi na drzewach. Niestety, zamówione lampiony dopiero się produkują, a obecne są rozkradane przez okolicznych mieszkańców nawet w trakcie zawodów. Wszystkie są rozwieszone na wysokości twarzy, w stronę optymalnej trasy natarcia, nie trzeba ich szukać na dole drzewa. Zawodnicy mają na trasie strumienie i tereny podmokłe, trochę nawigacji "na azymut". Dla Was również mapa w formacie A4 1:20000- nie trzeba będzie jej wyciągać z koszulki i przekładać.

Trasa LONG ma do zebrania 19 punktów, przy czym podobnie jak na trasie MID - punkty poza pierwszymi siedmioma, są w postaci lampionów A4 na drzewach. Długość trasy zależy od zawodników - przy wariancie "suchym" i możliwie mało optymalnym będzie to ok. 36km, ale przy skróceniu drogi poprzez wariant "mokry" oraz zoptymalizowanie trasy azymutowo będzie to poniżej 30km. Jednak aby tak trasę skrócić, musicie się przygotować na przeprawę przez rzeczkę, niestety nie da się jej przeskoczyć. Mapa w formacie A3 w skali 1:20000

START I META
Start planowany jest na godzinę 11:00, ale jeśli zapisy się przeciągną, może być lekkie opóźnienie. Uprzejmie prosimy, aby czekać do oficjalnego startu! Przy zapisach otrzymacie karty startowe, na których prosimy wpisać nazwisko przed startem! Dzięki temu później nie będzie zamieszania przy powrocie zawodników na metę, kiedy będziemy spisywać czas. Oczywiście karty startowe wypełniacie na punkcie pisakiem przytwierdzonym do lampionu, karty wypisywane własnym długopisem nie będą honorowane. Zgubienie karty startowej jest jednoznaczne z brakiem klasyfikacji, ponieważ tylko na ich podstawie są podliczane wyniki.

Po wejściu na metę, podchodzicie do organizatorów i oddajecie kartę, na którą wpisywany jest czas. Limity czasowe obowiązujące zawodników - trasa FITNESS 4h, trasa MID 6h, trasa LONG 8h. Kategoria rodzinna nie podlega tym limitom. Przekroczenie limitu czasu powoduje brak klasyfikacji zawodnika, dlatego jeśli sądzicie że nie zdążycie - lepiej opuścić punkt kontrolny niż się spóźnić na metę.

Na mecie rozpalone będzie ognisko, nad którym każdy zawodnik będzie mógł upiec sobie kiełbaskę - będą dostępne dla powracających uczestników.

NA TRASIE
Na trasie obowiązuje całkowity zakaz puszczania psów bez smyczy! Jest mnóstwo zwierzyny i tropów, do tego teren zawodów będzie nadzorowany przez leśniczego. Jeśli przyuważy psa bez smyczy to mandat (wysoki) gwarantowany. Na jednym z Punktów Kontrolnych może być "stójkowy", czyli osoba funkcyjna, która będzie kontrolować przebieg zawodów. Osoba taka na punkcie będzie wypisywać Wam karty, przy czym ma za zadanie wypełnić jedną kartę na osobę/drużynę. Zawodnicy podbijający karty innym zawodnikom będą mieli podbitą tylko jedną kartę! Osoba funkcyjna jest nieprzekupna ;)
Punkty zdobywacie na zasadach "scorelauf" czyli w dowolnej kolejności.

NAGRODY
Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostaną uhonorowani statuetkami dedykowanymi dla charakteru imprezy, otrzymają również nagrody rzeczowe. Ponadto, na tej edycji zostaną rozlosowane nagrody wśród wszystkich uczestników Dogtrekkingu. Losowanie nagród planowane jest ok. godziny 16:00. Warunkiem odebrania nagrody jest obecność na terenie rozgrywania zawodów - na terenie biura zawodów, albo na trasie w przypadku zawodników MID i LONG! W przypadku, kiedy wylosowany uczestnik opuścił imprezę i pojechał do domu - losowana jest kolejna osoba. Do rozlosowania są trzy kurtki marki Viking o wartości 299zł każda, trzy vouchery zniżkowe na buty Meindl o wartości od 200 do 800zł, trzy pary skarpet trekkingowych Meindl o wartości 69zł oraz pakiet pielęgnacyjny dla psa w salonie Milan o wartości 300zł.